2013.08.01.
08:47

Írta: Napsugárka

Jénai tálban sült csirkecomb és sertés karaj

Sziasztok!

Nézzétek el nekem, hogy egy kis időre eltűntem! Elutaztunk pár napra Erdélybe, hogy egy kicsit lazuljunk az esküvői izgalmak előtt :)

Pont az utazásunk napján, amikor még úgy volt, hogy munka miatt nem utazhatunk el, én gyorsan elkészítettem egy finom ebédet a drágámnak! Főztem zöldbab levest, a receptek között megtalálhatjátok.

Találtam nem rég vásárolt csirkecombot, és karajt lefagyasztva a fagyasztóban. Kivettem őket, és olvasztottam. Olvasztás után grillpáccal bekentem őket, tettem rá egy pici vegetát. 

Elővettem a jénait. Egy sor gombával megraktam, rá tettem a karaj szeleteket, fűszereztem egy kis oregánóval, majoránnával, rá a csirkecombot, szintén fűszereztem. Hagymát 4-be vágtam a sarkokra tettem, illetve paradicsom szeleteket raktam a hús mellé.

Előmelegített sütőben 60 percig sütöttem. Teljes kisülés előtt levettem az alufóliát, hogy szépen piruljon :) Isteni illat terjengett a lakásban. Közben megcsörrent a telefon, hogy "Csomagolj Drágám, mert utazunk"! Hát mit ne mondjak, nagyon örültem neki, hiszen régóta vágytam egy kis kiruccanásra :) Időm se volt lefotózni, a gyors kaját, mert gyorsan ettünk, és indultunk is :)

Tehát röviden összefoglalva a hozzávalók:

- csirkecomb, sertéskaraj

- fűszerek: grill, oregánó, majoranna, vegeta

- gomba, ami nem konzerv (én ezt előtte pörköltnek készítettem el, majd leírom ennek is a receptjét)

- egész paradicsom

- vöröshagyma

- alufólia a tetejére

Szólj hozzá!

Címkék: gomba sertéskaraj csirkecomb jénai tálban sült húsok

A bejegyzés trackback címe:

https://izekkonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr275436974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása