2013.07.10.
08:10

Írta: Napsugárka

Petrezselymes burgonya töltött csirkemellel

dsc05565_1373381398.JPG_2048x1536

Szép Napsütéses Napot Mindenkinek!

Megfordult a fejemben, hogy újítani kéne, mert mindig a "szokásos" ételeket készítem nap mint nap! Vettem minap egy kis új burgonyát, illetve csirkemellet. Arra gondoltam töltött csirkemell legyen. Próbáltam keresgélni a neten töltött húsféléket, de nem nyerte el egyik sem a tetszésem! Így ez saját szerzemény!

Itt a recept:

Hozzávalók:

- 0,5 kg vagy 1 kg újburgonya

- petrezselyemzöld

- víz

- só vagy vegeta

- 0,5 kg vagy 1 kg csirkemell

- francia saláta mix fagyasztott ebből nagyon kevés kell

- trappista sajt

- hústű vagy fogvájó

- tojás

- zsemlemorzsa, más néven prézli

 

Elkészítés:

 Oda tettem főni a burgonyát egy kis sós vízben, miután megfőtt, leszűrtem, kicsi olajban megforgattam a tűzön, bele a petrezselyem zöldet, és só, vegetát tettem bele.

A csirkemell közepét az egyik oldalon kivágtam, ebbe tettem bele a csíkokra vágott sajtot, bele a francia saláta mixet (kis vízben előtte megfőztem), és összetűzdeltem fogvájóval. Megfűszereztem a külső részét, persze ízlés szerint fűszerezhetjük a zöldséget is előtte. Tojásban, lisztben, prézliben megforgatva, bő forró olajban kisütöttem!

Kicsit tartottam tőle, hogy szét fog esni, illetve nem fog átsülni, de minden remekül sikerült, nagyon fontos, hogy tényleg bő forró olajban kell sütni, hogy ne szívja meg magát olajjal. De lehet variálni a belső hozzávalókat, van aki főtt tojással, uborkával tölti meg. Lehet bolondítani baconnel, krémsajttal, vagy aki szereti az aszalt szilvát, az is nagyon ideális fogás lehet.Én is kísérletezni fogok még és közzé teszem! :)

Jó étvágyat hozzá!

Szólj hozzá!

Címkék: rántott hús zöldségmix újburgonya töltött csirkemell

A bejegyzés trackback címe:

https://izekkonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr85397840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása