2013.07.13.
08:59

Írta: Napsugárka

Töltött fasírt tepsis burgonyával tálalva

dsc05570_1373547437.JPG_2048x1536

Sziasztok!

Mai nap folyamán, nem sok kedvem volt a sütés főzéshez, de végül erőt vettem magamon, és most büszke vagyok magamra! Ugyanis először készítettem töltött fasírtot, és remekül sikerült!

Íme a recept:

Hozzávalók:


60 dkg darált hús (sertés vagy  marha)

- 1 db tojás

- 1 fej vöröshagyma (közepes)

- 4 gerezd fokhagyma

- 2 szelet kenyér belseje

- 1 csokor petrezselyemzöld

- 1 krumpli

- 1 dl tej vagy víz

- só

- bors

- 6-7 db főtt tojás

- kb 20 dkg reszelt sajt

- pirospaprika

Elkészítés:


A kenyér belsejét beáztatjuk egy kis vízbe, majd jól kinyomkodjuk, hozzáadjuk a darált húshoz. A hagymát és a krumplit sajtreszelőn hozzá reszeljük, bele tesszük az egy tojást, petrezselymet, fűszereket hozzáadjuk. Összegyúrjuk majd, megkóstoljuk, elég ízes-e, ha nem tegyünk még hozzá fűszert. Kiolajozott tepsiben középre egy réteg húst rakunk, rá az egész főtt tojásokat, majd a tetejére tesszük a maradék húst, úgy, hogy egy henger formát alkossunk. Bekenjük olajjal, hogy ne égjen meg a külseje.Mellé két irányból oda kockázzuk a krumplit, és tehetjük is a sütőbe. 200 fokon sütöttem, kb 45-50 percig, majd kivettem, a krumplit kivettem egy külön tálba, majd a fasírtot felszeleteltem, szét terítettem, és rá tettem a reszelt sajtot, meg egy kis pirospaprikát, és vissza tettem még 10-15 percet a sütőbe. Kész is!

Tálaláskor óvatosan kiemeltem a tepsiből, mellé egy kis burgonyát, én személy szerint céklát is fogyasztottam hozzá. Nagyon ízletes és kellemes ebéd lett belőle!

Jó étvágyat!

 

Szólj hozzá!

Címkék: burgonya sajt fasírt töltött fasírt

A bejegyzés trackback címe:

https://izekkonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr465400449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása