2013.06.13.
10:00

Írta: Napsugárka

Édes túrós csusza vs Szalonnás túrós csusza

dsc05551_1371109298.JPG_2048x1536

Szóval az elmúlt nap sajtos rolót készítettem, a Párom legnagyobb örömére, és megdicsérte a rolókat, ugyanis nagyon ízlett neki! Pont ilyen ropogósan, sajtosan, besamelles mártással szereti. Elmondta, hogy a boltokban amit lehet kapni, alig van benne valami, és a tésztája is már puha. Örültem a dicséretnek, mert ez volt az első, és nem tudtam, h jó-e vagy sem. Bolti változatot nem ettem még, talán egyszer régen, de tudom, hogy nem ízlett. :)

Ma Túrós csuszát készítettem, két féle módon, mert ugye én nem szeretem a szalonnát, a Párom viszont igen, így össze kötöttem a kellemest a hasznossal, magamnak édesen csináltam, amint a fenti kép is ábrázolja, a Páromnak pedig szalonnával.

Íme a recept:

Túrós csusza vs Szalonnás túrós csusza


Hozzávalók:


- 50-100 gr szalonna

- 500 gr tészta (én kivételesen nagymamám féle tésztát főztem - és nem a bolti csuszát)

- 500 gr túró

- 1 nagy doboz tejföl

- ízlés szerint kapor is mehet bele (én nem tettem, a Párom nem szereti)

 

Elkészítés:

A szalonnát apró kockára vágjuk, majd megpirítjuk. Közben a tésztát sós vízben megfőzzük. Amint kisült a szalonna, a pörcök felét kivesszük, a többire ráöntjük a tejfölt, majd levesszük a tűzről. A lecsepegtetett tésztát beletesszük a zsíros tejfölbe.Tálaláskor  rátesszük a túrót, és a megmaradt szalonna darabkákat. Ízlés szerint sózhatjuk. Aki szereti tehet rá kaprot is a tejfölös túróra még.

Nos én úgy csináltam, hogy mindennek a felét szalonnásan készítettem el, magamnak pedig tészta- túró- cukorral csináltam.

Jó étvágyat hozzá!

Szólj hozzá!

Címkék: túró túrós csusza tésztafélék szalonnás túrós csusza

A bejegyzés trackback címe:

https://izekkonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr555358517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása