2013.06.11.
17:03

Írta: Napsugárka

Bemutatkozás

A blog fantázia nevem Napsugár.

Elsősorban nagyon szeretek sütni-főzni, és mivel  elég sűrűn lepem meg a Kedves Párom a főzőtudományommal, arra gondoltam, hogy megosztom Veletek is az egyszerű, mégis nagyszerű receptjeimet! Remélem mindenki talál magának olyan receptet, amit szívesen kipróbál! 

Rólam azt lehet tudni, hogy Debrecenben élek a Párommal, és a kutyánkkal egy kertes házban. Nem régen elkezdtem kertészkedni és saját zöldséges kertet alakítottam ki, így igyekszem a kertből is főzni :)

Hamarosan feleség szerepében leszek, így minden nap el kell kápráztassam az én kedves Páromat. Igyekszem minél változatosabb ételeket varázsolni a konyha asztalra, mert nincs könnyű dolgom a Szívem választottjával, mivel pár dolgot nélkülöz az étrendjéből (nem szereti a zöldségeket, leveseket). Mostanában próbálok változatosan és furfangos módon belecsempészni ezt-azt az étrendbe (főleg zöldségeket), mert ugye zöldség nélkül, hogy is lehet élni? Hát sehogy! Nagyon fontos a szervezetünknek a sok zöldség, gyümölcs, és folyadék fogyasztása.

Ebben a blogban kiderül, hogyan sikerül rávezetnem a kedves Páromat, a finom főztjeimre :)

Első receptem, most a sajtos roló lesz. Most készítem el először, remélem nem vallok kudarcot!Amint készen lesz, fel is teszem a blogra! Megyek sütni! Szorítsatok! :)

Üdv: Napsugár

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://izekkonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr615355961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása